Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego – Dział VIII: Skargi i wnioski (Dz. U. 2021, poz. 735 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 r. nr 5, poz. 46).

Przyjęcia pacjentów w sprawach skarg i wniosków odbywają się we wtorki i czwartki w godz. 11:00 - 12:00 (budynek 1D, wysoki parter, pokój nr 050).

Uwaga: W bieżących sprawach dotyczących udzielanych świadczeń zdrowotnych w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o.o. prosimy o zgłaszanie się bezpośrednio do ordynatorów/kierowników medycznych poszczególnych oddziałów lub pielęgniarek oddziałowych/koordynujących - w godzinach pracy personelu.

Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:

  • drogą pocztową na adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice
  • osobiście w kancelarii Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. (budynek 1D, wysoki parter), w godz. 7:30 – 15:30
  • faksem na numer (42) 214 92 99
  • drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) wnoszącego skargę lub wniosek. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego zostaną pozostawione bez rozpoznania. Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.

Skargi i wnioski można też składać do następujących instytucji:

1. Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. dr Stefana Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Dział Obsługi Świadczeniobiorców
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Chmielowiec
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 9:00 –18:00
wtorek - piątek: 9:00 – 15:00

Telefon: (22) 532 82 50, fax: (22) 532 82 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego,
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice (budynek Pabianickiego Centrum Psychiatrycznego)
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 15:00

Telefon: 664 082 695 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590